PSD a plătit 1 milion de euro televiziunilor de casă pentru promovarea Vioricăi Dăncilă

0
174

Europa Liberă a obținut în exclusivitate sumele plătite de PSD televiziunilor în campania prezidențială pentru candidata partidului, Viorica Dăncilă. În total, social-democrații au cheltuit peste 5.3 milioane de lei pentru aparițiile tv. Cei mai mulți bani au ajuns la România TV și Antena 3, în vreme ce Digi 24 nu s-a aflat pe lista televiziunilor cu contracte de publicitate cu PSD. Realitatea și B1 au avut sume nesemnificative, în comparație cu posturile apropiate de social-democrați.

PSD a dat sume mici firmelor care administrează Realitatea TV și B1 pentru promovarea Vioricăi Dăncilă. Dacă în conturile celor care se ocupă de Realitatea TV au intrat 113.349 de lei, în cazul B1 TV s-au plătit 217.850 de lei (aproximativ 45.000 euro).

Cuantumul se schimbă considerabil când vine vorba de Antena 3 și RTV. Dacă televiziunii familiei Voiculescu i-au fost dați 1.965.486 de lei (aproximativ 410.000 euro), RTV a primit 3.077.180 de lei (aproximativ 640.000 euro).

Sursa: Radio Europa Liberă

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here